2023-02-02

FAQ, czyli wszystko, co chcecie wiedzieć o naszym sklepie!

FAQ - odpowiedzi na pytania klientów sklepu PoYerbani.pl

Dostajemy od Was wiele pytań związanych z produktami, jakie sprzedajemy, funkcjonowaniem naszej strony, działaniem konta klienta i obsługą zamówień. Pytania są łatwe i trudne, zupełnie zwyczajne, a czasem całkowicie zakręcone. Postaraliśmy się zebrać te, które najczęściej się powtarzają i odpowiedzieć na nie w jednym miejscu.

Kategorie pytań:

  1. Pytania dotyczące produktów

  2. Pytania dotyczące zakupów, dostawy i obsługi zamówień

  3. Pytania dotyczące funkcjonowania sklepu i konta

Pytania dotyczące produktów

1. Jakie są wymiary naczynka/bombilli/yerbomosu/akcesorium do yerba mate?

Staramy się, aby każdy produkt był dobrze opisany tak, aby nasi klienci dokładnie wiedzieli, co kupują. Podstawowe wymiary, takie jak pojemność, wysokość, szerokość czy średnica znajdziesz w nazwie produktu, opisie lub parametrach umieszczonych pod opisem. Jeśli w danym produkcie brakuje informacji o jego wymiarach – daj nam znać, a my je uzupełnimy!

2. Jak używać Yerbomosu?

Yerbomos to kultowy gadżet wśród oferowanych przez nas akcesoriów do yerba mate – akcesorium, które pełni funkcję termosu, matero i bombilli jednocześnie. Choć jest dość prosty i intuicyjny w obsłudze, to ilość części, z których się składa czasem może wprawić w zakłopotanie, dlatego często pojawiają się pytania: jak go używać? W tym wpisie blogowym znajdziesz wszystkie informacje na temat obsługi Yerbomosu i każdej z jego części, a niżej przedstawiamy skróconą wersję instrukcji obsługi tego fantastycznego urządzenia:

Krótka instrukcja obsługi Yerbomosu:

  1. Do zbiornika wlej wodę o pożądanej temperaturze.
  2. Połącz dłuższą rurkę Yerbomosu z pojemnikiem na susz.
  3. Umieść sitko na końcu krótszej rurki połączonej z wieczkiem.
  4. W wieczku zainstaluj ustnik, a na ustnik nałóż zatyczkę.
  5. Wsyp yerba mate do mniejszego pojemnika.
  6. Dokręć i dociśnij wieczko.
  7. Umieść złożony, wypełniony pojemnik na susz w zbiorniku na wodę i skręć je ze sobą solidnie.
  8. Jeśli nie zamierzasz od razu pić, zamknij Yerbomos zakręcając go pokrywką/kubkiem.

3. Kupiłem/am zestaw różnych próbek, ale wszystkie wyglądają tak samo. Dlaczego?

Kupując dowolny zestaw yerba mate z próbkami w naszym sklepie masz gwarancję, że każda próbka będzie inna. Choć z pozoru wyglądają tak samo, we wnętrzu każdego opakowania jest inny wariant yerba mate. Wystarczy spojrzeć na tył etykiety, gdzie znajduje się informacja z nazwą wariantu i składem suszu.

4. Czy jest możliwość wymiany produktów w zestawie?

W naszym sklepie znajdziesz mnóstwo, atrakcyjnych zestawów – startowych, prezentowych, dla pary, z próbkami, wielopakami, z akcesoriami, a także z kawą i herbatą. Niestety, nie ma możliwości wymiany pojedynczego produktu w zestawie.

5. Czy produkty sprzedawane w sklepie PoYerbani.pl mają odpowiednią datę ważności?

Oczywiście, dbamy o to, aby wszystkie produkty spożywcze, jakie sprzedajemy, miały odpowiednią datę ważności. Monitorujemy daty na bieżąco, aby zapewnić naszym klientom produkty świeże i bezpieczne do spożycia. Datę ważności danego produktu sprawdzisz po zakupie, na opakowaniu. Jeśli chcesz upewnić się co do daty ważności przed zakupem – skontaktuj się z nami.

6. Czy mogę złożyć zamówienie hurtowe? Jaka jest cena danego produktu w hurcie?

Na stronie PoYerbani.pl nie sprzedajemy produktów w hurcie, ale jeżeli jesteś zainteresowany większymi zakupami yerba mate, herbaty, kawy, akcesoriów i produktów z kategorii zdrowej żywności, to zapraszamy na platformę hurtową venusti.eu. Ceny poszczególnych produktów są dostępne po zalogowaniu.

7. Otrzymałem/am kartę podarunkową. W jaki sposób mogę z niej skorzystać?

W naszym sklepie dajemy możliwość zakupu kart podarunkowych – to świetne rozwiązanie, jeśli szukasz pomysłu na prezent (dla siebie lub bliskiej osoby), ale nie wiesz, co konkretnie wybrać. Po zakupieniu karty otrzymasz maila z jej numerem i pinem oraz informacją, w jaki sposób możesz ją zrealizować.

A jak opłacić zamówienie przy pomocy karty podarunkowej? To proste – dodaj do koszyka produkty, które Cię interesują i wybierz „Bony, karty podarunkowe” jako opcję płatności. Następnie kliknij „zamawiam i płacę” -> „opłać zamówienie” -> ponownie wybierz opcję „Bony, karty podarunkowe” i wprowadź numer oraz pin karty.

Wartość Twojego zamówienia przekracza wartość karty podarunkowej? Nie martw się! Brakującą kwotę możesz dopłacić dowolną, dostępną na naszej stronie metodą płatności.


Pytania dotyczące zakupów, dostawy i obsługi zamówień

1. Jak mogę opłacić zamówienie?

Robiąc zakupy w naszym sklepie online możesz skorzystać z wybranej przez siebie formy płatności spośród: płatności ekspresowe PayByLink, karty płatnicze, PayPo – płatności ratalne, przelew tradycyjny, paywalle – Przelewy24 i Skrill, PayPal, bony towarowe oraz karty podarunkowe. Dokładne informacje na ten temat znajdziesz na tej stronie.

2. Jakie są formy dostawy, czas dostawy oraz koszty wysyłki zamówienia?

Wszystkie dostępne w naszym sklepie formy dostawy zamówienia, wraz z kosztami i czasem realizacji wysyłki, znajdziesz na tej stronie. Dodatkowo przypominamy, że robiąc w naszym sklepie zakupy za co najmniej 99 zł, nie płacisz nic za dostawę!

3. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Nasz sklep funkcjonuje wyłącznie online, a zamówienie dostarczy do Ciebie kurier.

4. Moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Dlaczego?

Przyczyn może być wiele: duża ilość zamówień, zatrzymanie lub zagubienie paczki w firmie kurierskiej itp. Jeśli chcesz sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie – użyj linku do śledzenia przesyłki, który wysłaliśmy na Twojego maila. Link znajdziesz też na swoim koncie, w informacjach o zamówieniu: Twoje konto -> Zamówienia -> Bieżące.

5. Dlaczego moje zamówienie jest wstrzymane?

Przyczyn może być wiele: brak wpłaty lub niepełna wpłata, błędne lub niepełne dane podane w zamówieniu, chwilowy brak produktu na stanie… Gdy tylko to zweryfikujemy, poinformujemy Cię o przyczynie wstrzymania zamówienia i o tym, co zrobić i jakie dane należy uzupełnić, aby status zamówienia się zmienił.

6. Jak mogę śledzić paczkę?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie prześlemy do Ciebie maila z linkiem do śledzenia paczki. Dodatkowo wszystkie informacje na temat zamówienia znajdziesz na swoim koncie: Twoje konto -> Zamówienia -> Bieżące.

7. Jak zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli złożyłeś/aś zamówienie, ale jeszcze nie zostało opłacone – masz możliwość jego zmiany lub anulowania. Wystarczy, że wejdziesz na swoje konto: Twoje konto -> Zamówienia -> Bieżące i na dole, pod informacjami o złożonym zamówieniu klikniesz zielony przycisk „Zmień zamówienie” lub czerwony przycisk „Anuluj zamówienie”.

8. Czym różni się zwrot od reklamacji?

Reklamacja dotyczy towarów, które zostały uszkodzone w trakcie realizacji zamówienia i nie nadają się do użytku (np. rozerwane opakowanie yerba mate, pęknięte matero, wgnieciona yerbera itp.). Zwrot dotyczy produktów, które są w niezmienionym stanie i nie były używane.

9. Dostałem/am uszkodzony produkt. Jak mogę go zwrócić?

Jeśli otrzymałeś/aś uszkodzony produkt, możesz złożyć reklamację. Wystarczy, że wejdziesz na swoje konto: Twoje konto -> Reklamacje -> Dodaj reklamację – wybierz zamówienie, którego będzie dotyczyła reklamacja, produkt lub produkty, które chcesz zareklamować, podaj powód reklamacji, załącz zdjęcia i poczekaj na naszą odpowiedź (mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji). Wybierając zwrot produktów Paczkomatem InPost, paczkę zwrotną wyślesz do nas za darmo.

10. Jak mogę zwrócić produkt, którego nie chcę?

Jeśli złożyłeś/aś zamówienie w naszym sklepie, a po otrzymaniu od nas paczki stwierdziłeś/aś, że produkt lub produkty nie są tym, czego oczekiwałeś/aś, możesz zwrócić je do nas bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu. Pamiętaj! Zwrócić możesz tylko te produkty, które nie były używane, a w przypadku żywności – tylko te, które nie zostały otwarte. Zwrotu możesz dokonać w panelu klienta. Wejdź na Twoje konto -> Zwroty -> Dodaj Zwrot – wybierz zamówienie, którego będzie dotyczył zwrot i produkt lub produkty, które chcesz zwrócić. Wybierając zwrot produktów Paczkomatem InPost, paczkę zwrotną wyślesz do nas za darmo. Pieniądze za zwrócone towary prześlemy w ciągu 14 dni. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na tej stronie.

11. Ile kosztuje zwrot zamówienia?

Wybierając opcję zwrotu zakupionego towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost podczas składania reklamacji lub zwrotu, paczkę zwrotną wyślesz do nas całkowicie za darmo. Możesz wybrać też opcję samodzielnego zwrotu towarów, wtedy koszty nadania przesyłki będą zależne od wybranej przez Ciebie formy wysyłki.

12. Kiedy rozpatrzymy zwrot/reklamację zamówienia?

Zgodnie z obowiązującym prawem, mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i 14 dni na zwrot pieniędzy za zwracany towar od momentu otrzymania informacji o chęci zwrócenia do nas zakupionych produktów (Zastrzegamy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania).


Pytania dotyczące funkcjonowania sklepu i konta

1. Dostałem/am kod rabatowy, ale nie działa. Co zrobić?

W naszym sklepie możesz otrzymać różne rabaty, m.in. na pierwsze zakupy po zapisaniu się do newslettera, rabat urodzinowy, a także rozmaite rabaty w ramach sezonowych akcji i promocji (np. na konkretne produkty, produkty z danej kategorii, minimalną wartość koszyka itp.). Każdy z rabatów jest inny i działa na różnych zasadach, które znajdziesz w mailu od nas lub na naszym blogu.

Kodu rabatowego możesz użyć na tej stronie lub wpisując go podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Jeśli kod jest poprawny, pojawi się komunikat, że jest aktywny. Zarówno pod podanym wyżej linkiem, jak i w koszyku będziesz mógł/mogła sprawdzić więcej szczegółów na temat kodu – warunki skorzystania z kodu, do kiedy jest ważny, jakie produkty obejmuje i czy łączy się z innymi promocjami. Pamiętaj, że tylko jeden kod może być aktywny jednocześnie!

Może zdarzyć się sytuacja, że w koszyku będziesz mieć produkty z outletu, próbki, towary będące aktualnie w promocji czy zestawy, które sprzedajemy prawie po kosztach i wówczas kod rabatowy obniży cenę nieznacznie lub nawet nie obniży jej wcale. To przykre, ale nie zawsze mamy możliwość obniżenia ceny jeszcze bardziej.

Jeśli masz więcej pytań na temat kodów rabatowych lub potrzebujesz pomocy z ich użyciem – daj nam znać, spróbujemy znaleźć rozwiązanie!

2. Co to jest program lojalnościowy i jak z niego skorzystać?

Za każde zrealizowane w naszym sklepie zamówienie otrzymujesz punkty, które możesz wymienić na specjalne produkty z zakładki „Program lojalnościowy”. Dokładne informacje na temat programu znajdziesz na tej stronie, a szczegółowy regulamin programu znajdziesz tutaj.

3. Jak mogę zgłosić pomysły, błędy, uwagi?

Wiadomo, że nikt nie jest idealny, a co dwie (albo więcej) głowy, to nie jedna, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i uwagi, a także cieszymy się, gdy nasi klienci wskazują nam błędy na naszej stronie, abyśmy mogli je jak najszybciej poprawić. Skontaktować możesz się z nami na kilka sposobów:

  • telefonicznie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, pod numerem: +48 22 11 31 447,
  • mailowo: kontakt@poyerbani.pl,
  • poprzez social media: Facebook, Instagram.

Mamy nadzieję, że udało nam się rozwiać część wątpliwości. Jeśli macie pytania, na które nie znalazły się tu odpowiedzi – piszcie i dzwońcie, śmiało! Z wielką przyjemnością odpowiemy na wszystkie nurtujące kwestie, a powyższą listę pytań i odpowiedzi będziemy aktualizować na bieżąco. Niech moc yerba mate będzie z Wami!

Autor:
Marcin (CZŁOWIEK OD WSZYSTKIEGO)

Marcin to najdziwniejszy typ w naszym PoYerbanym teamie. Twierdzi, że nie lubi yerba mate i sami zastanawiamy się, jak do nas trafił, ale ostatnio przyłapaliśmy go jak ukradkiem popijał Verde Mate na magazynie i najwyraźniej mu posmakowało. Czasem pisze o yerbie (jak go zmusimy), ale zdecydowanie czuje się jak ryba w wodzie we wszystkich innych tematach – od herbaty i kawy po ciekawostki związane ze zdrowym stylem życia.

pixel