Polityka Prywatności

1. Ogólne informacje

  1. Niniejsza Polityka Prywatności to zbiór zasad, których celem jest poinformowanie o wszystkich aspektach procesu dotyczącego pozyskiwania, przetwarzania oraz zabezpieczania Pani/Pana danych osobowych. Polityka jest adresowana do wszystkich Użytkowników Strony Internetowej Administratora oraz korzystających z usług Newslettera oraz Ankiety.
  2. Niniejsza Polityka określa zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych którym jest:

    TIGRE sp. z o.o.,
    tel. +48 22 11 31 447,
    kontakt@poyerbani.pl,
    NIP 6121861477,
    REGON 367188870.
    Adres siedziby Sprzedającego:
    Aleksandra Ostrowskiego 9/508, 53-238 Wrocław

    (dalej: „Administrator”)

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych p. Darią Bartnicka możliwy za pośrednictwem poczty tradycyjnej kierowanej na adres siedziby Administratora bądź poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@odokancelaria.pl
  3. Niniejsza Polityka może być zmieniana i aktualizowana, w sytuacji zmian w praktykach związanych z przetwarzaniem danych osobowych (uwzględniając m.in. aktualne orzecznictwo i wytyczne PUODO) lub zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego. O zmianach Polityki Administrator będzie odpowiednio informował Użytkowników umieszczając stosowne informacje na Stronie Internetowej, w przypadku Użytkowników korzystających z usługi Newslettera kierując tą informację bezpośrednio na podany adres e-mail Użytkownika.
  4. Korzystanie ze Strony Internetowej Administratora wiąże się z koniecznością zapoznana się przez Użytkownika z treścią niniejszej Polityki Prywatności oraz w przypadku zapisu na Newsletter jej akceptacją.
  5. Podanie Administratorowi danych osobowych jest dobrowolne, natomiast w przypadku przetwarzania danych zapisanych w niezbędnych plikach cookies bądź komunikacji z Administratorem za pośrednictwem formularza kontaktowego podanie danych będzie warunkiem koniecznym do realizacji wskazanych celów oraz prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej.

2. Definicje

  1. Administrator oznacza jednostkę, która decyduje, jak i w jakich celach Przetwarzane są Dane Osobowe. Administrator jest odpowiedzialny za zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem dotyczącym ochrony danych.
  2. Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje o jakiejkolwiek zidentyfikowanej osobie fizycznej lub osobie fizycznej, która jest możliwa do zidentyfikowania.
  3. Przetwarzać, Przetwarzanie lub Przetworzone oznacza wszelkie działania związane z Danymi Osobowymi, dokonane w sposób zautomatyzowany lub nie, takie jak: pozyskiwanie, nagrywanie, organizowanie, strukturyzowanie, przechowywanie, adaptowanie lub zmienianie, odzyskiwanie, konsultowanie, używanie, udostępnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub udostępnianie w jakikolwiek inny sposób, porządkowanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
  4. Podmiot przetwarzający oznacza jakąkolwiek osobę lub jednostkę, która Przetwarza Dane Osobowe w imieniu Administratora (inną niż pracownik Administratora).
  5. Strona Internetowa - https://www.poyerbani.pl/
  6. Fanpage Administratora na portalach społecznościowych:
  7. Usługi Elektroniczne - usługi świadczone za pośrednictwem Strony Internetowej. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Użytkowników na stronie internetowej odbywa się na warunkach określonych w niniejszej Polityce.

3. Przetwarzanie Danych Osobowych Użytkowników

  1. Administrator może pozyskiwać Dane Osobowe Użytkowników w szczególności, w następujących przypadkach:
    1. podania Danych Osobowych przez Użytkowników (np. kontakt mailowy, telefoniczny, przez lub w jakikolwiek inny sposób) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora – udzielenie odpowiedzi na wiadomość, zapytanie) w związku z koniecznością załatwienia zgłoszonej sprawy czy obsługi zapytania,
    2. dochodzenia roszczeń i podjęcia działań w związku z obroną praw Administratora, prowadzenie postępowań sądowych oraz m.in. umożliwienia korzystania ze Strony Internetowej za pośrednictwem plików cookies, zapobiegania oszustwom przy korzystaniu ze Strony Internetowej w szczególności obsługi, utrzymania, ulepszania i udostępniania wszystkich jej funkcji a także tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, obejmuje to w szczególności: raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju Strony Internetowej i Usług Elektronicznych, prace rozwojowe, tworzenie modeli statystycznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (ww. prawnie uzasadniony interes Administratora),
    3. pozyskania Danych Osobowych Użytkowników opublikowanych w mediach społecznościowych (Fanpage Administratora) (np. pozyskanie informacji z profilu prywatnego Użytkowników w mediach społecznościowych, w zakresie, w jakim informacje te są widoczne jako publiczne) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora - promocji własnej działalności i usług, prowadzenie profilu społecznościowego (Fanpage), budowanie i umacnianie relacji z klientami, prowadzenie analiz i statystyk dot. popularności i funkcjonowania profilu a także ustalenia, dochodzenia oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami dotyczącymi korzystania z profilu, odpowiedz na kontakt),
    4. wyrażenia zgody przez Użytkownika na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu wysyłki Newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) wysłanie informacji handlowych – Newsletter, udostępnianie treści marketingowych za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 398 i Prawa Komunikacji Elektronicznej,
    5. pozyskania lub poproszenia Użytkowników o podanie Danych Osobowych Użytkowników, podczas wizyt Użytkowników na stronach Administratora lub używania jakichkolwiek funkcji lub zasobów dostępnych na lub poprzez Stronę- pliki cookie właśnie oraz podmiotów trzecich. Kiedy Użytkownicy odwiedzają Stronę, urządzenia i przeglądarki Użytkowników mogą automatycznie udostępniać pewne informacje (takie jak typ urządzenia, system operacyjny, typ przeglądarki, ustawienia przeglądarki, adres IP, ustawienia językowe, daty i pory łączenia się ze Stroną i inne informacje techniczne odnośnie komunikacji), niektóre z nich mogą stanowić Dane Osobowe. Podczas wizyty na Stronie Internetowej żadne Dane Osobowe Użytkowników nie będą przechowywane przez Administratora, bez odpowiedniej podstawy prawnej. W zakresie plików cookies Administrator - poza niezbędnymi plikami, każdorazowo uzyska zgodę Użytkownika na instalację pozostałych plików cookies (w tym plików podmiotów trzecich Google Analytics). Udzielenie w/w zgody jest fakultatywne i nie wpływa na możliwość korzystania ze Strony Internetowej. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda – w zakresie pozostałych, poza niezbędnymi plików cookies) i 399 Prawa Komunikacji Elektronicznej (przepis prawa – w zakresie niezbędnych plików cookies).
    6. Konto: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną).
    7. Ankieta: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest obowiązkiem ustawowym. W określonych przypadkach bez podania danych osobowych nie jest możliwe jednak korzystanie z pełnej funkcjonalności Strony internetowej czy Usług Elektronicznych. Kategorie Danych Osobowych Użytkowników Przetwarzane przez Administratora mogą, w szczególności, zawierać:
    1. Dane personalne: imię (imiona), nazwisko (nazwiska),
    2. Dane kontaktowe: dane firmowe, adres e-mail, numer telefonu.
    3. Treści komunikatów: wszystkie komunikaty (zapytania, wypowiedzi, poglądy i opinie), przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego lub które zostały opublikowane na stronie Administratora lub jego Fanpagach przez Użytkownika.
    4. Numer IP, pliki cookie i informacje o sposobie korzystania z naszej Strony Internetowej i Usług Elektronicznych.
    5. Wizerunek: w przypadku publikacji opinii, pozostawienia komentarza, kliknięcia przycisku ”Lubię to” na portalu społecznościowym Administratora (Fanpage) (o ile na prywatnym koncie tego portalu Użytkownik ma udostępniony swój wizerunek).
    6. Dane behawioralne (wyrażenie zgody na Google Ads): Informacje o aktywności użytkownika na stronach internetowych, kliknięcia w reklamy, dane o czasie spędzonym na stronie i interakcjach z treściami.
  3. Administrator wykorzystuje profile typu fanpage na portalach społecznościowych. Publiczne dane udostępniane przez Użytkowników mediów społecznościowych mogą być wykorzystywane w celu:
    1. udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, które są do nas kierowane,
    2. prowadzenia dyskusji w ramach komentarzy pod poszczególnymi postami,
    3. udostępniania naszych postów osobom obserwującym nasz Fanpage,
    4. marketingowym polegającym na informowaniu o naszych usługach oraz o nas samych za pomocą postów, które umieszczamy na naszym Fanpage, w tym postów sponsorowanych, które są wyświetlane szerszemu gronu Użytkowników,
    5. statystycznym polegającym na prezentowaniu danych o wyświetlalności naszych postów, ich zasięgach, liczbie interakcji; dane prezentowane nam przez właścicieli portali społecznościowych są danymi statystycznymi, jednak są tworzone na podstawie obserwacji zachowań na naszym Fanpagu.
  4. Z chwilą polubienia postu Administratora, pozostawienia komentarza, wysłania wiadomości prywatnej, subskrypcji kanału Administrator wspólnie z:
    • Meta Platforms Ireland Limited, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia,
    • Google Ireland Limited Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Grand Canal Dock, Dublin 4, D04 V4X7, Irlandia,
    • TikTok Technology Limited The Sorting Office, Ropemaker Place, Dublin 2, Dublin, D02 HD23, Ireland, Irlandia,
    • Pinterest Europe Ltd. i Pinterest, Inc. Pinterest Europe Ltd. to irlandzka spółka z siedzibą pod adresem: Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Ireland.
    staje się Administratorami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych na swoim Fanpagu w zakresie przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych.
  5. W związku z powyższym zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności:

4. Udostępnianie Danych Osobowych podmiotom trzecim

  1. Administrator może udostępniać Dane Osobowe Użytkowników:
    1. osobom upoważnionym przez Administratora do przetwarzania danych,
    2. podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze,
    3. innym administratorom, jeżeli jest to wymagane przez prawo lub w dobrej wierze, że takie działanie jest konieczne w celu zastosowania się do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w odpowiedzi na żądanie sądu, organów państwa.
  2. Jeżeli zaangażujemy podmiot trzeci do Przetwarzania Danych Osobowych Użytkowników, zgodnie z zawartą z takim podmiotem umową powierzenia przetwarzania, Podmiot przetwarzający będzie zobowiązany do:
    1. Przetwarzania wyłącznie Danych Osobowych wskazanych w uprzednich, pisemnych poleceniach Administratora; oraz
    2. zastosowania wszelkich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa Danych Osobowych i zapewnienia przestrzegania wszystkich innych wymogów prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Z uwagi na korzystanie z usług Facebooka, Instagram, TikToka oraz Youtube dane mogą być przekazywane przez te podmioty do państw trzecich - Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) czy Chin w związku z udostępnianiem ich wewnętrznie przez te podmioty do: Meta Platforms Inc., Google LLC (USA) lub Bejing ByteDance Technology Co Ltd. (Chiny) na co Administrator nie ma wpływu.

5. Usługi podmiotów trzecich

  1. Strona internetowa może zawierać funkcje lub łącza przekierowujące do witryn i usług dostarczanych przez osoby trzecie, które nie są przez nas zarządzane. Informacje, które podajesz na tych stronach lub usługach, będą podlegać ich własnej polityce prywatności i procedurom przetwarzania danych.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za procedury związane z przetwarzaniem przez niezależnych Administratorów stron internetowych i dostawców usług.
  3. Zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności i bezpieczeństwa stron trzecich przed przekazaniem im informacji.

6. Ochrona Danych

  1. Administrator informuje, iż wdrożył odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu ochrony Danych Osobowych, w szczególności obejmujące zabezpieczenia przeciwko przypadkowemu lub bezprawnemu zniszczeniu, utracie, zmianie, nieuprawnionej publikacji, nieuprawnionemu dostępowi oraz innym bezprawnym i nieautoryzowanym formom Przetwarzania, zgodnie z obowiązującym prawem.
  2. Administrator nie odpowiada za działania lub zaniechania Użytkowników. Użytkownicy są odpowiedzialni za upewnienie się, że wszystkie Dane Osobowe są przesyłane do Administratora w sposób bezpieczny.
  3. Dane osobowe nie będą poddawane automatycznemu profilowaniu tj. zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji wobec Użytkownika, czyli decyzjom podejmowanym środkami technicznymi bez udziału człowieka, wywołującym skutki prawne względem profilowanej osoby lub w inny istotny sposób wpływanie na profilowaną osobę.

7. Dokładność Danych

  1. Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że:
    1. Dane Osobowe Użytkowników, które Przetwarza Administrator są dokładne i jeżeli jest to konieczne, aktualizowane;
    2. wszystkie Dane Osobowe Użytkowników, które Przetwarza Administrator, a które są błędne (mając na uwadze cel, w jakim są Przetwarzane) będą usuwane lub poprawiane bez zbędnej zwłoki.
  2. Administrator, w każdej chwili, może zapytać Użytkowników o dokładność Przetwarzanych Danych Osobowych.

8. Minimalizacja zakresu Danych

Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że zakres Danych Osobowych Użytkowników, które Przetwarza jest ograniczony do Danych Osobowych adekwatnie wymaganych w celach wskazanych w niniejszej Polityce.

9. Międzynarodowy Transfer Danych

Dane osobowe mogą być udostępniane i przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (Europejski Obszar Gospodarczy stanowią: Unia Europejska oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia, łącznie „EOG”). Jeśli dane osobowe są przekazywane poza EOG, Administrator wymaga odpowiednich zabezpieczeń. Administrator wypełni swoje obowiązki wynikające z rozdziału V RODO, tak by zapewnić prawidłowość tego rodzaju przetwarzania m.in. w oparciu o decyzje Komisji Europejskiej o odpowiednim poziomie ochrony prywatności EU-US Data Privacy Framework.

10. Okres przechowywania Danych Osobowych

  1. Kryteria determinujące długość trwania okresu, w którym Administrator przechowuje Dane Osobowe Użytkowników są następujące: Administrator przechowuje kopie Danych Osobowych Użytkowników w formie pozwalającej na identyfikację, tylko tak długo, jak jest to konieczne dla osiągniecia celów wskazanych w niniejszej Polityce, chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego wymagają dłuższego okresu przechowywania Danych Osobowych. Administrator może, w szczególności, przechowywać Dane Osobowe Użytkowników przez cały okres konieczny do ustalenia, skorzystania lub obrony roszczeń (przedawnienie roszczeń zgodnie z art. 118 Kodeksu Cywilnego).
  2. Dane osobowe są przechowywane:
    1. przez okres 30 dni od momentu kontaktu (telefon, email ze Strony Internetowej) dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy, jeżeli na skutek przesłanego zapytania Użytkownik zdecyduje się skorzystać z usług Administratora (Newsletter,)
    2. w przypadku skorzystania z naszych usług (zawarcie umowy) przez okres realizacji umowy i okres niezbędny do rozpatrzenia złożonych reklamacji, do momentu rozstrzygnięcia ewentualnych sporów i rozliczenia stron, z uwzględnieniem właściwych terminów przedawnienia roszczeń
    3. w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych Administratora a także innych celów przetwarzania danych, gdzie podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora, dane osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę przetwarzania danych lub wcześniejszego złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, po dokonaniu przez Administratora właściwej analizy interesu Użytkownika i podstaw przetwarzania Administratora;
    4. w przypadku danych przetwarzanych na naszym Fanpagu do czasu zgłoszenia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie poprzez kliknięcie „nie lubię”, cofnięcie polubienia wpisu lub usunięcie komentarza do wpisu, anulowanie Subskrypcji
    5. w przypadku skorzystania z naszych usług Newslettera przez okres realizacji usługi lub do momentu wycofania zgody na przesyłanie informacji handlowej drogę elektroniczną.

11. Google Analytics

  1. Administrator korzysta z narzędzia Google Analytics dostarczanego przez Google LLC, którego infrastruktura znajduje się w Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia. Administrator wskazuje, że Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043, USA) przystąpiło do Porozumienia EU-US Data Privacy Framework, tj. zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zgodnie z RODO.
  2. Google Analytics pozwala na:
    1. Śledzenie ruchu na stronie: informacje o liczbie użytkowników, liczbie odwiedzin, źródłach wejść (np. reklamy, wyszukiwarki, media społecznościowe).
    2. Monitorowanie zachowań użytkowników: analiza, które strony są najczęściej odwiedzane, czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń (bounce rate).
    3. Segmentację użytkowników: dane demograficzne, geograficzne oraz technologiczne (np. typ urządzenia, przeglądarka).
    4. Śledzenie celów i konwersji: analiza, jak użytkownicy realizują określone działania, takie jak zakupy, zapis na newsletter czy pobranie materiałów.
  3. Google Analytics przetwarza dane, które mogą obejmować:
    1. Adresy IP: wykorzystywane do identyfikacji geograficznego położenia użytkowników, które w połączeniu z innymi danymi mogą stanowić dane osobowe.
    2. Pliki cookie: przechowujące unikalne identyfikatory użytkowników oraz sesji, umożliwiające śledzenie ich aktywności, tylko po wyrażeniu odpowiedniej zgody przez Użytkownika
    3. Dane techniczne: np. typ przeglądarki, system operacyjny, rozdzielczość ekranu, dostawca usług internetowych.
  4. Administrator korzysta z funkcji anonimizacji adresów IP, co wyłącza możliwość identyfikacji Użytkowników (ostatni oktet adresu IP jest maskowany przed przechowywaniem lub przetwarzaniem danych).
  5. Administrator przetwarza dane przy użyciu wskazanego narzędzia w celu dostarczania analiz i raportów na temat ruchu na stronie oraz efektywności działań marketingowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora oraz zgody Użytkownika (akceptacja plików cookies Google Analytics). Administrator zawarł stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych z Google (Data Processing Agreement), regulującą w sposób wymagany przepisami prawa kwestię bezpieczeństwa danych.
  6. Administrator korzysta z trybu Consent Mode pozwalającego na mierzenie ruchu i konwersji na Stronie Internetowej również w przypadku, gdy Użytkownik nie wyrazi zgody na zapisywanie plików cookie, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej zgodności z wymogami RODO, gdzie zaimplementowany zostaje kod śledzenia umożliwiający zbieranie tylko podstawowych, zanonimizowanych i zagregowanych danych dotyczących czasu wizyty na Stronie Internetowej, informacji o stronie odsyłającej oraz pozwalający na mierzenie konwersji z kampanii reklamowych. Jeśli Użytkownik wyrazi zgodę na konkretne rodzaje przetwarzania danych (cookies Google Analytics), odpowiednie tagi będą działały w pełnym zakresie. Jeśli zgody nie udzieli, narzędzia nadal będą funkcjonować, ale w ograniczonym trybie, zbierając anonimowe dane bez możliwości jakiejkolwiek identyfikacji Użytkownika. Narzędzie Consent Mode pomaga spełnić wymagania wynikające z RODO oraz przepisów dyrektywy ePrivacy, respektując decyzje Użytkowników dotyczące zgody na pliki cookie.
  7. Okres przechowywania zebranych danych w przypadku akceptacji plików cookie Google Analytics wynosi 14 miesięcy.
  8. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Google znajdująca się pod adresem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
  9. Użytkownik może skonfigurować przeglądarkę, aby blokowała pliki cookies związane z Google Analytics. Google Analytics używa plików cookies takich jak _ga, _gid i _gat.
  10. Użytkownik może również skorzystać z wtyczki do blokowania Google Analytics. Google oferuje dodatek do przeglądarki do blokowania Google Analytics, można go pobrać z oficjalnej strony: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Po zainstalowaniu wtyczka uniemożliwi przesyłanie danych do Google Analytics ze wszystkich odwiedzanych stron.

12. Google Ads

  1. Administrator korzysta z narzędzia Google Ads, narzędzia reklamowego dostarczanego przez Google LLC, którego infrastruktura znajduje się w Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia. Administrator wskazuje, że Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043, USA) przystąpiło do Porozumienia EU-US Data Privacy Framework, tj. zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zgodnie z RODO.
  2. Usługa Google Ads pozwala na korzystanie z technologii śledzenia, takich jak pliki cookie i tagi remarketingowe, które pozwalają na wyświetlanie reklam dostosowanych do zainteresowań użytkowników.
  3. Google Ads może gromadzić i przetwarzać dane dotyczące interakcji użytkowników z naszymi reklamami oraz stroną internetową, w tym:
    1. adresy IP,
    2. identyfikatory urządzeń,
    3. informacje o przeglądarce internetowej,
    4. dane geolokalizacyjne oraz
    5. historię przeglądania.
    Dane te są przetwarzane w celu oceny skuteczności kampanii reklamowych oraz optymalizacji treści reklamowych.
  4. Użytkownicy mogą zarządzać swoimi preferencjami reklamowymi za pośrednictwem ustawień Google Ads (https://adssettings.google.com) oraz skorzystać z opcji rezygnacji z personalizowanych reklam w ramach strony Network Advertising Initiative: https://www.networkadvertising.org/choices/
  5. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Google znajdująca się pod adresem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl

13. Facebook Pixel

  1. Administrator korzystając z usług Piksela trakującego, dostarczanego przez Facebooka staje się współadministratorem danych osobowych z dostawcą usługi tj. Meta Platforms Ireland Limited, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia. Zakres wspólnego przetwarzania danych/współadministrowania obejmuje
    1. gromadzenie danych osobowych oraz
    2. ich przekazywanie do Facebooka.
  2. Rodzaje danych osobowych w związku z korzystaniem z produktu Piksel przez Administratora, na swojej stronie internetowej objęte współadministrowaniem z Meta Ireland to:
    1. informacje w nagłówkach HTTP, które zawierają informacje o wykorzystywanej przeglądarce lub aplikacji (np. agent użytkownika, kraj/język lokalizacji)
    2. Informacje dotyczące zdarzeń standardowych/opcjonalnych, np. „wyświetlania Strony” lub „instalacji aplikacji”, dalsze właściwości obiektu oraz przyciski naciskane przez osoby odwiedzające witrynę, w zależności od konfiguracji Narzędzia biznesowego
    3. identyfikatory internetowe, w tym adresy IP oraz, jeżeli podano, identyfikatory powiązane z Meta lub identyfikatory urządzenia (np. identyfikatory reklam w mobilnych systemach operacyjnych) oraz informacje o rezygnacji/ograniczeniu monitorowania reklam
    Dalsze przetwarzanie danych przez Meta Ireland nie jest elementem wspólnego przetwarzania danych z Audytowanym.
  3. Osoby trzecie, w tym firma Meta, mogą wykorzystywać pliki cookie, sygnały nawigacyjne i podobne technologie do gromadzenia lub odbierania informacji z witryny i innych miejsc w Internecie i używać ich do świadczenia usług pomiarów, targetowania i dostarczania reklam. Użytkownik może wyłączyć gromadzenie i używanie informacji o nich do obsługi targetowania reklam, szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: https://pl-pl.facebook.com/business/help/165516217407801?id=1913105122334058 Dodatkowo, Użytkownik może skorzystać z mechanizmów umożliwiających dokonanie wyboru (np. poprzez umieszczenie łącza do stron http://www.aboutads.info/choices oraz http://www.youronlinechoices.eu/)
  4. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami współadministrowania określonymi przez Metę, link do strony: https://www.facebook.com/legal/controller_addendum, Regulaminem korzystania z produktu Piksel, link do strony: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools oraz mechanizmami umożliwiający Użytkownikom dokonanie wyboru dotyczącego zakresu.

14. Pliki cookie (ciasteczka)

  1. Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące użytkownika. Do tych danych mogą zaliczać się:
    1. adres IP,
    2. nazwa domeny,
    3. typ przeglądarki,
    4. typ systemu operacyjnego.
  2. Dane te mogą być zbierane przez:
    1. pliki cookie,
    2. system Google Analytics
    3. oraz mogą być zapisywane w logach serwera.
  3. Cookie to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych przechowywane przez przeglądarkę na dysku twardym twojego komputera czy też na karcie pamięci smartfona. Podczas kolejnych wizyt na stronie internetowej informacje przechowywane w pliku cookie są odsyłane na Stronę internetową. Dzięki temu Strona internetowa może Cię rozpoznać i dostosować treść do Twoich potrzeb.
  4. W celu ulepszenia naszej Strony internetowej, dostarczania najbardziej odpowiednich treści i analizowania, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszej Strony internetowej, możemy korzystać z plików cookie.
  5. Możemy przetwarzać dane zawarte w plikach cookie w celach:
    1. personalizowania Strony internetowej: zapamiętywania informacji o Użytkowniku, aby Użytkownik nie musiał ponownie wpisywać tych informacji podczas kolejnych wizyt;
    2. dostarczania dostosowanych do Użytkownika reklam, treści i informacji;
    3. monitorowania zagregowanych wskaźników użytkowania witryny, takie jak łączna liczba odwiedzających i wyświetlanych stron.
  6. Korzystamy z następujących rodzajów plików:
    1. cookie sesyjnych, które są plikami tymczasowymi i są przechowywane w urządzeniu osoby odwiedzającej Stronę do czasu jej opuszczenia;
    2. cookie stałych, które są przechowywane w urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Stronę przez czas określony w parametrach pliku albo do czasu ich ręcznego usunięcia;
  7. Pliki cookie możemy podzielić na następujące kategorie plików:
    1. funkcjonalne pliki cookie są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i służą do zapamiętywania np. sesji logowania, preferencji językowych, wypełniania formularzy, wybranej opcji prywatności. Możesz je zablokować w przeglądarce, ale wtedy niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo,
    2. analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym sklepie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystyki i poprawiać wydajność naszego sklepu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na ich stosowanie, to nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową,
    3. reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji.
  8. Korzystamy z analityki i podobnych usług, które zawierają pliki cookie podmiotów trzecich. Podczas korzystania ze Strony internetowej pliki cookie podmiotów trzecich mogą być używane, aby umożliwić korzystanie z funkcjonalności Strony internetowej i zintegrowanych z nią witryn lub w celu analizy skuteczności kampanii reklamowych i zbierania anonimowych informacji o korzystaniu ze Strony internetowej w celach statystycznych.
  9. Niniejsza Polityka Prywatności nie reguluje zasad korzystania z plików cookie podmiotów trzecich. Każdy ze podmiotów trzecich określa własne zasady używania plików cookie w swojej polityce prywatności. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, wskazanymi w wyjaśnieniach przygotowanych przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245, Facebook Pixel: https://www.facebook.com/privacy/policy
  10. Użytkownik, może w dowolny sposób zarządzać zgodami na wybrane pliki cookies przy użyciu dedykowanego do tego celu narzędzia znajdującego się na Stronie Internetowej. Jednocześnie informujemy, że brak zgody, usunięcie, zablokowanie lub ograniczenie umieszczania plików cookie może spowodować trudności lub nawet uniemożliwić korzystanie ze Strony internetowej.

15. Newsletter

  1. Korzystanie z usług otrzymywania informacji o charakterze marketingowym (Newsletter), w celu marketingu bezpośredniego jest dobrowolne i możliwe wyłącznie po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez osobę zainteresowaną.
  2. Usługa Newsletter świadczona jest za pośrednictwem systemu IdoSell https://www.iai-sa.com/pl/polityka-prywatnosci-i-bezpieczenstwa/.
  3. Informacje o charakterze marketingowym przesyłane są następującymi kanałami komunikacji i w formie:
    1. poprzez pocztę elektroniczną w postaci wysyłanych wiadomości e-mail,
    2. poprzez telekomunikacyjne urządzenia końcowe w postaci wiadomości tekstowych SMS,
  4. Subskrypcja Newslettera odbywa się poprzez wypełnienie formularza dostępnego na Stronie Internetowej Administratora (podanie danych osobowych w postaci imienia, numeru telefonu oraz adresu e-mail) oraz akceptację niniejszej Polityki Prywatności regulującej zasady przetwarzania danych oraz zasady świadczenia usługi.
  5. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony i może mieć charakter nieregularny.
  6. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym z otrzymywania Newslettera informując o tym Usługodawcę pocztą e-mail na adres: kontakt@poyerbani.pl lub poprzez kliknięcie w link znajdujący się w każdej wiadomości elektronicznej będącej Newsletterem. Rezygnacja jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącej Newslettera.
  7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika nieprawdziwych danych bądź niedostarczenie Newslettera z przyczyn niezależnych od Administratora (np. problemy techniczne po stronie dostawcy usług internetowych).
  8. Administrator zobowiązuje się świadczenia usługi zgodnie z Polityką oraz obowiązującymi przepisami prawa, ochrony danych osobowych Użytkowników zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych. Użytkownik zobowiązuje się korzystać z usługi w sposób zgodny z przepisami prawa i niniejszą Polityką oraz nie dostarczać treści o charakterze bezprawnym.

16. Konto

  1. Administrator świadczy drogą elektroniczną usługę Konta. Usługa świadczona jest zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  2. Usługa Konta polega na utworzeniu indywidualnego konta Użytkownika na Stronie Internetowej umożliwiającego zakup produktów Administratora. Regulamin dostępny jest pod linkiem https://www.poyerbani.pl/pol-terms.html

17. Ankieta

  1. Administrator świadczy usługę Celem ankiety jest udostępnienie Użytkownikowi jej wyników w postaci:
    1. produkty dedykowane
    2. Administrator dołoży staranności, aby udzielić odpowiedzi na pytanie w terminie nie dłuższym niż 24 godzin

18. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej Administratora i oferowanych Usług, w sposób zgodny z przepisami prawa, dobrymi obyczajami, posługując się danymi zgodnymi ze stanem faktycznym oraz w inny sposób nie postępując niezgodnie zapisami niniejszej Polityki. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika nieprawdziwych danych bądź niedostarczenie usługi z przyczyn niezależnych od Administratora (np. problemy techniczne po stronie dostawcy usług internetowych).
  3. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania poufności oraz do nieujawniania osobom trzecim jakichkolwiek informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem Usług przez Administratora w tym informacji handlowych, organizacyjnych, technologicznych, finansowych.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną to dostęp do Internetu, urządzenie umożliwiające z niego korzystanie typu: komputer, laptop lub inne urządzenie przenośne z przeglądarką internetową, dostęp do poczty elektronicznej i skonfigurowane konto poczty e-mail, dowolna właściwie skonfigurowana wersja przeglądarki internetowej obsługująca m.in. pliki typu cookies (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome).
  5. Korzystanie z Usług w sieci Internet, mimo stosowania przez Administratora zabezpieczeń mających na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do systemu (ataki hackerskie) może wiązać się z ryzykiem niechcianego zainfekowania systemu informatycznego przez złośliwe oprogramowanie. W związku z powyższym Administrator zaleca dodatkowo korzystanie ze zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz stosowanie przez Użytkownika odpowiedniej zapory systemowej (firewall).
  6. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczenia usług drogą elektroniczną. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej kierując ją na adres siedziby Administratora bądź drogą mailową na adres e-mail (wskazane w Rozdziale I). Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres e-mail Użytkownika (zgłoszenie mailowe), opis problemu będącego podstawą reklamacji oraz żądanie Użytkownika związane z reklamacją. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany tym samym kanałem komunikacji.

19. Prawa Użytkowników w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych

  1. Przysługują Pani/Panu w związku z przetwarzaniem danych osobowych następujące prawa:
    1. prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych – na tej podstawie, Administrator na wniosek osoby, której dane dotyczą, przekazuje informację o przetwarzaniu dotyczących jej danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia. W ramach prawa dostępu do danych osoba, której dane dotyczą, może również żądać informacji o tym, komu udostępniane są jej dane osobowe oraz czy podlegają one profilowaniu i zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji. Osoba, której dane dotyczą ma także prawo uzyskania kopii jej danych.
    2. prawo do sprostowania danych – na tej podstawie, Administrator, na wniosek osoby której dane dotyczą, usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie;
    3. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie, Administrator na żądanie osoby, której dane dotyczą usuwa dane, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane, cofnięto zgodę na ich przetwarzanie lub wniesiono sprzeciw i nie jest to wymagane dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń Administratora;
    4. prawo do ograniczenia i przenoszenia przetwarzania – na tej podstawie, Administrator na wniosek osoby, której dane dotyczą, zaprzestaje dokonywania operacji na tych danych osobowych, w odpowiadającym prawu zakresie a także wydaje te dane osobowe, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer;
    5. prawo do wniesienia skargi – korzystając z tego prawa osoba, która uzna, że jej dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
    6. prawo wniesienia sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach, dla których zostały zebrane i są przetwarzane, sprzeciw dot. marketingu bezpośredniego - jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane są przetwarzane ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych w tym zakresie;
    7. prawo wycofania zgody – jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie udzielonej zgody, wówczas w każdej chwili osoba, której dane dotyczą może wycofać tę zgodę. Cofnięcie wyrażonej zgody nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne, odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania jednak spowoduje, że dane osobowe nie będą więcej używane do tych celów od momentu wycofania zgody.
  2. Wniosek dotyczący realizacji praw opisanych powyżej można złożyć za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu poczty email wskazanego w Rozdziale I.
  3. Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w szczególność adresata wniosku i z którego uprawnienia z opisanych powyżej chce skorzystać osoba składająca wniosek. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
pixel